Kontakta Taj Mahal

Mejl: kontakt@tajmahal.se
Telefon: 08 - 12 13 79 79

Org.nr: 559116 - 0592

Postadress

Drottninggatan 100
111 60 Stockholm


Tveka inte att fråga

Vi finns här för att hjälpa dig och svara på dina frågor, välkommen att höra av dig till oss. Det kan handla om att välja rätt produkt för dig, frågor om din beställning eller om våra produkter.


Skicka meddelande via formulär

Följ oss på sociala medier

Instagram: @tajmahalsthlm

Facebook: @tajmahal-hair-and-beauty

Vår butik på Drottninggatan

Drottninggatan 100
111 60 Stockholm

Öppettider

Mån-Fre: 10-19
Lör: 10-17
Sön: Stängt

Vår butik i Skärholmen C

Storholmsgatan 3
127 48 Skärholmen

Öppettider

Mån-Fre: 10-20
Lör: 11-18
Sön: 11-18

Skicka ett meddelande till oss

Välkommen med dina frågor och synpunkter

Några vanliga frågor

Hur lång leveranstid har ni?

Se leveranstiden i respektive produkts informationstext. Leveranstiden är vanligtvis 1 - 5 arbetsdagar från beställningsdagen, se info på den enskilda produkten. Vid slut i lager kan produkt finnas hemma hos oss Taj Mahal Beauty AB alternativt hos leverantör. Produkter som måste beställas tar ytterligare någon eller några dagar att leverera. Har produkterna du vill beställa olika långa leveranstider och du vill ha varor med kort leveranstid först bör du göra två separata beställningar. Vid eventuell leveransförsening meddelas du via e-post eller telefon om detta 7 respektive 20 dagar efter köpttillfället. Vid leveransförsening har du rätt att häva köpet. Vi reserverar oss för slutförsäljning och eventuella prisfel.

Hur funkar retur och bytesrätt?

Du har full retur och bytesrätt inom 14 dagar från att du mottagit varan, förutsatt att du inte använt varan och att den returneras i oskadat skick. Alla etiketter ska finnas kvar på varorna. Alla varor som skickas tillbaka, måste vara packade i påse eller kartong.

För att returen ska godkännas måste den returnerade varan vara i väsentligt oförändrat skick. Varan bör förpackas väl, lämpligen i sin originalförpackning med tillhörande inneremballage och tillsammans med eventuella tillbehör, transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund. Sätt inga adresslappar direkt på varans förpackning utan lägg originalkartongen i en annan kartong.

Vi ser gärna att du uppger orsak till returen samt returnerar varan tillsammans med fakturan (eller en kopia av fakturan, fram och baksida) detta påskyndar hanteringen utav din retur.

Du måste själv bekosta returporto. Retur måste skickas som Företagspaket till Taj Mahal Beauty AB. Spara ditt inlämningskvitto - tänk på att du ansvarar för returförsändelse!

Taj Mahal Beauty AB åtar sig inget ansvar för transportskador till följd av dålig emballering vid retur. Vid byte, retur eller reklamation går vi efter Konsumentverkets regler för e-handel.

Hur reklamerar jag en produkt?

Svar

Andra sidor med bra information

Mina sidor

Om oss

Köpvillkor

Våra varumärken

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.